sprężyny obniżające OII FL

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • misiek^wro
    RS
    S_OCP Member
    • 2006
    • 8321

    #51
    Srututu.

    Wy mi tu sprezynach, a ja chcialbym posluchac tak : Jaki gwint do 4x4 do 2000 zl ? :twisted:
    Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
    Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
    ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

    TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


    Komentarz

    • LUKI
      RS
      • 2005
      • 5776

      #52
      Zamieszczone przez misiek^wro
      Jaki gwint do 4x4 do 2000 zl ?
      nie ma

      no chyba, że wersja kutas
      kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

      SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

      Komentarz

      • misiek^wro
        RS
        S_OCP Member
        • 2006
        • 8321

        #53
        LUKI, B14 praktycznie nowe są na alledrogo.

        2500 zł.

        Daniel do A3 kupił za 800 zł jakoś :?
        Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
        Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
        ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

        TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


        Komentarz

        • LUKI
          RS
          • 2005
          • 5776

          #54
          misiek^wro,

          a dlaczego nie chcesz setu


          koni fsd i h&r




          albo


          koni sport i h&r

          kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

          SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

          Komentarz

          • misiek^wro
            RS
            S_OCP Member
            • 2006
            • 8321

            #55
            LUKI, szukam czegos w stylu B14/B16
            Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
            Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
            ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

            TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


            Komentarz

            • Tippo
              L&K
              • 2009
              • 1349
              • Octavia III (5E3)
              • CJSB 1.8 TSI 180 KM

              #56
              Zamieszczone przez misiek^wro
              Wy mi tu sprezynach, a ja chcialbym posluchac tak : Jaki gwint do 4x4 do 2000 zl ? :twisted:
              A ja chcialbym posluchac tak: jakie fajne opony 205/55/16 do 150zl sztuka 8)

              Komentarz

              • misiek^wro
                RS
                S_OCP Member
                • 2006
                • 8321

                #57
                Tippo, śmiej się śmiej, ja kupiłem nowe 18tki Savy Intensa HP za 329 sztuka - nowe, z rocznika tego, w którym je kupowałem

                Ale to nie temat na opony, tylko zawieszeniowy, także przywołuję do porzadku.
                Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                Komentarz

                • Tippo
                  L&K
                  • 2009
                  • 1349
                  • Octavia III (5E3)
                  • CJSB 1.8 TSI 180 KM

                  #58
                  Zamieszczone przez misiek^wro
                  Tippo, śmiej się śmiej, ja kupiłem nowe 18tki Savy Intensa HP za 329 sztuka - nowe, z rocznika tego, w którym je kupowałem

                  Ale to nie temat na opony, tylko zawieszeniowy, także przywołuję do porzadku.
                  Hehhe, ale sens zlapales :wink: , ja proponuje tak: Naciesz sie przez lato stadem kucy spod swiatel i na prostej, a potem kup sensowny zawias na gwiazdke. Kupisz chlam, bedziesz sie tylko wkurw... i hemoroidow sie nabawisz, a jak uzbierasz kasy i tak go wywalisz
                  Sluchaj kolegow, bo dobrze ci radza :P

                  Komentarz

                  • ozarkos
                    Classic
                    • 2010
                    • 8

                    #59
                    Posiada ktoś do sprzedania komplet sprężyn obniżających do OII hatchback?

                    Komentarz

                    • piramida
                      RS
                      • 2009
                      • 12222
                      • Superb III (3V3)

                      #60
                      Zamieszczone przez ozarkos
                      Posiada ktoś do sprzedania komplet sprężyn obniżających do OII hatchback?
                      Mam eibacha -30mm ale do tdi, eibacha zmienilem na HR więc eibach leży w pudełku
                      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                      Komentarz

                      • Gaber
                        Ambiente
                        • 2011
                        • 201

                        #61
                        Pytanie do kolegi piramida :
                        - jakie różnice w prowadzeniu między Eibachem a H&R,
                        - jak cenowo wychodzą H&R do O2
                        - na Eibach już z forum wiadomo ok.370mm od nadkola do osi, a jaki wymiar na H&R
                        - czy Twoje Eibachy podejdą do 1.6 MPI i ile za nie wołasz?( może być na prw )
                        Jak znajdziesz chwilę to odpisz

                        Komentarz

                        • piramida
                          RS
                          • 2009
                          • 12222
                          • Superb III (3V3)

                          #62
                          Zamieszczone przez Gaber
                          Pytanie do kolegi piramida :
                          - jakie różnice w prowadzeniu między Eibachem a H&R,
                          - jak cenowo wychodzą H&R do O2
                          - na Eibach już z forum wiadomo ok.370mm od nadkola do osi, a jaki wymiar na H&R
                          - czy Twoje Eibachy podejdą do 1.6 MPI i ile za nie wołasz?( może być na prw )
                          Jak znajdziesz chwilę to odpisz
                          HR jest sprężyną progresywna czyli male nierówności auto lepiej znosi, eibach jest sprężyną liniowa czyli twardsza od początku ugiecia, przy prędkościach rzedu 180+ lepiej się jeździ na eibachu natomiast podczas normalnej jazdy lepiej na HR.

                          Na eibachu auto rowno stoi jeżeli sprężyny są odpowiednio dopasowane, do tdi są inne sprężyny niz do benzyny ze względu na to ze tdi jest cięższy z przodu. HR nie rozróżnia tdi vs benzyna stąd przod jest niżej niz tył, tyl na HR stoi podobnie jsk na eibachu natomiast przod jest niżej. Jest jeden plus takiego rozwiązania, jak doladujesz bagaznik gratami to auto stoi równo, na eibachu dupa trochę oklapnie.

                          Do twojego podejda z tym ze przod moze stac wyżej dlatego moje springi dedykowane sa do tdi gdzie przod jest cięższy
                          superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                          poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                          Komentarz

                          • Gaber
                            Ambiente
                            • 2011
                            • 201

                            #63
                            Z tą wysokością nieco niższą przodu względem tyłu przekonałeś mnie do H&R.
                            Ciekawe jak będzie z PB i LPG?
                            Jak cenowo wychodzi zakup H&R?
                            Oprócz samych sprężyn wymieniałeś coś jeszcze?
                            Przy okazji zmierz swoją wysokość od nadkola do osi koła.

                            Komentarz

                            • piramida
                              RS
                              • 2009
                              • 12222
                              • Superb III (3V3)

                              #64
                              Zamieszczone przez Gaber
                              Z tą wysokością nieco niższą przodu względem tyłu przekonałeś mnie do H&R.
                              Ciekawe jak będzie z PB i LPG?
                              Jak cenowo wychodzi zakup H&R?
                              Oprócz samych sprężyn wymieniałeś coś jeszcze?
                              Przy okazji zmierz swoją wysokość od nadkola do osi koła.
                              W tdi przód na HR jest niżej ale w PB i butli LPG może być na odwrót ewentualnie na równo :lol:

                              Oprócz sprężyn posiadam bilsteina b8
                              superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                              poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                              Komentarz

                              • 1bizkit
                                Rider
                                • 2013
                                • 361
                                • Seat
                                • BWA 2.0 TSI RS 200 KM

                                #65
                                Zamieszczone przez Gaber
                                Jak cenowo wychodzi zakup H&R?
                                W Polsce dość drogo bo pomiędzy 900 a 1100zł.
                                Ja kupowałem na niemieckim ebay i mnie wyszły z przesyłką 740zł.
                                Octavia 2 RS-R 350hp

                                Komentarz

                                • misiek^wro
                                  RS
                                  S_OCP Member
                                  • 2006
                                  • 8321

                                  #66
                                  Zamieszczone przez piramida
                                  eibach jest sprężyną liniowa czyli twardsza od początku ugiecia
                                  Potwierdzam. Na Eiku jest w uj twardo. Kostka to udręka :evil:
                                  Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                                  Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                                  ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                                  TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                                  Komentarz

                                  • piramida
                                    RS
                                    • 2009
                                    • 12222
                                    • Superb III (3V3)

                                    #67
                                    Zamieszczone przez misiek^wro
                                    Zamieszczone przez piramida
                                    eibach jest sprężyną liniowa czyli twardsza od początku ugiecia
                                    Potwierdzam. Na Eiku jest w uj twardo. Kostka to udręka :evil:
                                    a na HR jest miękko i przyjemnie oczywiście do pewnego stopnia, jak się przesiadłem z eibacha to tak jak by z 18 przejść na 16 :lol:
                                    superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                    poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                    Komentarz

                                    • Tippo
                                      L&K
                                      • 2009
                                      • 1349
                                      • Octavia III (5E3)
                                      • CJSB 1.8 TSI 180 KM

                                      #68
                                      Zamieszczone przez piramida
                                      a na HR jest miękko i przyjemnie oczywiście do pewnego stopnia, jak się przesiadłem z eibacha to tak jak by z 18 przejść na 16
                                      Na KW rowniez, kostke tlumi lepiej niz seria pakiet na bezdroza :shock:

                                      Komentarz

                                      • LUKI
                                        RS
                                        • 2005
                                        • 5776

                                        #69
                                        kw, h&r to sprawdzone i bardzo dobre brandy :!:

                                        także dla mnie to nie zaskoczenie, że komfort jest na wysokim poziomie
                                        kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                                        SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                                        Komentarz

                                        • Gaber
                                          Ambiente
                                          • 2011
                                          • 201

                                          #70
                                          Panowie co sądzicie o tym producencie ?

                                          Komentarz

                                          • andrzej111
                                            L&K
                                            • 2010
                                            • 1391

                                            #71
                                            To ja już zgłupiałem...Dotychczas utrwalana była opinia, że Eibach to najbardziej komfortowe sprężyny z dostępnych a H&R to beton.

                                            Czy ktoś jeszcze może potwierdzić słowa piramidy?
                                            Sprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW

                                            Komentarz

                                            • LUKI
                                              RS
                                              • 2005
                                              • 5776

                                              #72
                                              Gaber, fk znany brand, także jak coś możesz pociągnąć


                                              andrzej111, dla mnie tylko h&r :!: w połączeniu z koni street poezja :!:
                                              kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                                              SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                                              Komentarz

                                              • piramida
                                                RS
                                                • 2009
                                                • 12222
                                                • Superb III (3V3)

                                                #73
                                                Zamieszczone przez andrzej111
                                                To ja już zgłupiałem...Dotychczas utrwalana była opinia, że Eibach to najbardziej komfortowe sprężyny z dostępnych a H&R to beton.

                                                Czy ktoś jeszcze może potwierdzić słowa piramidy?
                                                każda sportowa sprężyna z charakterystyką liniową będzie twardsza od sprężyny progresywnej, eibach produkuje sprężyny liniowe, HR ma progresywne ale nie wiem czy liniowe, teraz mam HRy progresywne i są znacznie wygodniejsze od eibacha dlatego że sprężyna progresywna ma nierównomiernie ułożone słoje i przy początkowym ugięciu sprężyny potrzeba mniejszej siły aby sprężyna się poddała gdy przy eibachu i liniowej charakterystyce trzeba użyć równej większej siły.

                                                Reasumując, na HR i dziurach auto przyjemniej się ugina gdzie na eibachu auto było bardziej betonowe, HR ugina się lekko tylko do pewnego momentu bo dalej sprężyna ma ściśnięte zwoje i robi się twardo, eibacha ręką nie ugniesz gdzie na HR juz tak.

                                                Poczytaj w necie o charakterystykach sprężyn to ci to wyjaśni sprawę
                                                superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                                poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                                Komentarz

                                                • andrzej111
                                                  L&K
                                                  • 2010
                                                  • 1391

                                                  #74
                                                  piramida, no o teorii to wiem ale Eibach uchodzi za jedne z najbardziej komfortowych sprężyn Stąd moje zdziwienie.


                                                  LUKI, masz u siebie taki zestaw?
                                                  Sprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW

                                                  Komentarz

                                                  • kowal 2002
                                                    RS
                                                    S_OCP Member
                                                    • 2006
                                                    • 5161

                                                    #75
                                                    andrzej111, Ja obecnie mam zestaw Eibach-a Pro-Kit -30mm + KYB Ultra SR. Najpierw założyłem same Eibachy do ori amorków i zrobiło się sztywniej, ale powiedziałbym, że "sztywność" auta zrobiła się podobna do tego co było w ori OII ( ori OIIFL była dużo bardziej miękka niż ori OII przynajmniej takie miałem odczucia po przesiadce OII ->OIIFL ). Dopiero dołożenie amorków KYB USR dało bardzo odczuwalną zmianę twardości ( szczególnie na delikatnych nierównościach ). Powiedział bym, że w skali odczuwania "twardości" same sprężyny dały 3/10 a amorki 7/10. Co do subiektywnego odczucia osoby "niewiedzącej" o zmianie to żona w ogóle nie zauważyła zmiany sprężyn, zauważyła dopiero dołożenie amorków, ale nie narzeka ( dzieciaki też nie ), że jest jakoś straszliwie twardo...
                                                    Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                                                    Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...